Thursday, March 08, 2012

Roommate Tak Ada Kaki??

Hi-yeom! 
*thisentryinMALAY

okay, i wanna to told you guys about a GHOST STORY..
Eeeeee...tadi aku ada dengar true ghost story oleh cik Bell and cik Ena..
Benda ni happen dekat Matrikulasi aku dan dekat budak blok aku...
Budak ni pergi koperasi dengan roommate dia berdua dalam pukul 8pm...
then, on the way nak balik blok...diorang lalu depan DK3..
then, kunci budak tu terjatuh..
time dia kutip kunci dia, dia tengok kaki roommate dia TAK JEJAK TANAH..
O.O
kecut perut dia....pucat la muka..
dia pun terus ambil kunci tu, then jalan straight jer..tak fikir apa-apa...
tiba-tiba, hantu tu tegur "Kau dah tahu aku siapa?~"
Mak Datuk!!!! Pecut budak tu lari bilik..demam seminggu...
hmmm, kiranya...
diorang jalan sama-sama daripada bilik dia sampai dia perasan "roommate" dia tu...tu...
OMG!!!!!

hmmm, seram kan?
kalau korang nak buat apa???
seriau kan dgr...
time aku dengar mak cik 2 orang tu cerita pun aku da meremang..
time aku cerita dekat roommate aku pun rasa meremang..seram..
apa lagi nak type kat entry ni..
I just want to share something interesting..
Oleh itu, kita haruslah berdoa kepada Allah S.W.T supaya menjauhkan diri kita daripada perkara-perkara seperti itu..
berdoa supaya menghindari kita dari Iblis,jin, syaitan yang dilakhnat dan sebagainya..

okay then...just that want to share~
Thanks for reading! ^^V



No comments:

Post a Comment